Varför inget intresse?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Duett_Anders_

Varför inget intresse?

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lade ut en annons på min cobra för några veckor sen. Trodde att iallafall någon skulle ringa och fråga om den, men det är i princip ingen som hört av sig! Varför detta? :? Visst,, det är ju lite fel årstid att sälja moppe, men mambor och sånt blir sålt direkt. Men just cobra verkar vara helt ointressant?
Funderar skarpt på att skrota ner den, har ingen plats för den längre.
Någon som har en idé om varför?

http://www.blocket.se/kalmar/Mustang_cobra_24636217.htm?ca=18&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om du ska sälja i delar kan du meddela mig. Motorn är ytterst intressant isåfall.

Åker själv mamba med cylle som håller på att ge upp och en växellåda som snart tackar för sig, så behöver en maskin medans jag renoverar den befintliga eller att byta upp mig till.

Vad kan du tänka dig att sälja komplett motor för?

Hur många växlar åker du med förresten?

Nymans 2013 8) , Kalmar <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm lite märkligt faktiskt moppen ser ju hyfsad ut så jag begriper ju inte varför det inte nappar för dig med försäljning på den, brukar ju funka även vintertid att sälja moppar... :hmm: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med om att det är konstigt.
Det är väl bara tanken som är omlackad och resten orginal?dessutom ser den ju riktigt bra ut sådana mustanger brukar ju gå fort.
Mustangen som modell tycker jag är oförtjänt inpopulära av någon anledning :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nymans2013 skrev:Om du ska sälja i delar kan du meddela mig. Motorn är ytterst intressant isåfall.

Åker själv mamba med cylle som håller på att ge upp och en växellåda som snart tackar för sig, så behöver en maskin medans jag renoverar den befintliga eller att byta upp mig till.

Nymans 2013 8) , Kalmar
Ska ha det i åtanke! Har ingen aning om vad grejjer kan kosta, tänkte bara försöka få 6000 i skicket som den är i nu. Denna är 3 växlad, har förresten en annan cobra med 4 växlar :) <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_

2takt68 skrev:Håller med om att det är konstigt.
Det är väl bara tanken som är omlackad och resten orginal?dessutom ser den ju riktigt bra ut sådana mustanger brukar ju gå fort.
Mustangen som modell tycker jag är oförtjänt inpopulära av någon anledning :cry:
Somsagt är det bara tanken som är omlackad! Ramen är originalblå. Jag håller med dig, det är en väldigt bekväm moped att åka på, betydligt bättre än en mamba. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag känner att priset är lite högt på den, prova att sänka några hundra ? <!-- </EdIndex> --></div>
Duett_Anders_

tompa skrev:jag känner att priset är lite högt på den, prova att sänka några hundra ?
Jovisst det är mycket möjligt, men inte ens prutare har ju hört av sig :? <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

Duett_Anders_ skrev:
Nymans2013 skrev:Om du ska sälja i delar kan du meddela mig. Motorn är ytterst intressant isåfall.

Nymans 2013 8) , Kalmar
Ska ha det i åtanke! Har ingen aning om vad grejjer kan kosta, tänkte bara försöka få 6000 i skicket som den är i nu. Denna är 3 växlad, har förresten en annan cobra med 4 växlar :)
4petad? Vilken motor är det kantiga eller runda? Vad har du för grejjer på den? Till Salu? <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Duett_Anders_

Nymans2013 skrev:
Duett_Anders_ skrev:

Nymans 2013 8) , Kalmar
Ska ha det i åtanke! Har ingen aning om vad grejjer kan kosta, tänkte bara försöka få 6000 i skicket som den är i nu. Denna är 3 växlad, har förresten en annan cobra med 4 växlar :)
4petad? Vilken motor är det kantiga eller runda? Vad har du för grejjer på den? Till Salu?
Kantig 4 växlad med en 6,25hk. Ligger för tillfället i delar, men ska förhoppningsvis skruva ihop den i helgen. Den har jag tänkt att behålla själv. Har flera andra olika mustanger också, men vill nog bara sälja den blåa cobran för tillfället. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För ca ett år sedan sålde jag en lågmilad cobra i orört originalskick. Den hade smårostiga fälgar, rostig ljuddämpare osv men var i bra bruksskick men inte tipp topp direkt. Motorn gick som en klocka, det var väl det bästa.

Jag fick 5000 för den och den gick till Skåne. Tycker det var väldigt bra.

Finanskris och stundande julklappsinköp är förmodligen de främsta orsakerna till att den inte blir såld nu. <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får nog sänka priset lite det finns en mycket fin orörd originalare i Nybro på blocket för 5400, helt original <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Skriv svar