Zündapp 4/5pet

Nymans2013

Zündapp 4/5pet

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har tänkt få lite fler alternativ på Mamban, så nu letar jag efter en 4 eller 5petad Zündapp att hänga in istället för orignal 3an.

Dom få kraven är:

Att den är glappfri och växlarna är inställda.
Att kick och växelsplinesen är i användbart skick.
Att det är den kantiga svarta modellen.

Inga problem alls om det är utan cylle/topp, eller tändsystem för det plockar jag över ifrån min egen motor isåfall. Men som enligt kraven så ska det bara vara att plocka över dom grejjerna och sedan sparka igång. Slippa stå och plocka isär för lager och packboxsbyten.

Pris: Ge mig ett förslag på vad du har liggande och vad du vill ha för det så ska jag fundera på det.

Nymans 2013 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Duett_Anders_

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett tips är att kolla Tradera om du inte gjort det? Brukar finnas många fina motorer där <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har kollat men där finns oftast med förklaringen. "är nog i bra skick" + att jag inte är välkommen på tradera efter en fadäs då jag auktionerade ut en dappe alufälg. Dagen efter auktionen var avslutad så dog min av mig mycket omtyckta morfar 86år gammal. Mycket grejjer att ta hand om och en mamma som man måste ge stöd. Då tyckte köparen att det tog för lång tid och jag blev utkastad från tradera. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Skriv svar