<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fick tillbaka mitt utlånade låsjärn till crescent 2000 serien idag av Svenne alias Simtus! fick även kompensationen som bestod av ett lock till verktygslådan till min compact. snyggare har ja inte sett så ja råder verkligen till att köpa ett om man saknar den delen. Passa på medan han har kvar man vet aldrig när de tar slut!! visserligen inte original men snyggare har inte ja sett iaf! slänger upp några foton me locket monterat på lådan som ja hittade i röran nu ikväll.
<!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är ett slags järn som sitter under sadeln på 2000 serien som låskolven trycker på o låser upp till utrymmet under sadeln. ja lånade ut de så han skissade av de då de e lite ovanliga o saknar på en del moppar. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jaha ja där ser man. håll hårt i de vet ja. hehe, för det e de som e som ett L typ o har ett par nyckelhålsformade hål typ samt ett fyrkantigt?? va tycks om locket ja fick då?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm kommer sitta fint på moppen den verktygslådan me de locket. moppen e väl inge toppskick men bra bruksskick. e ju komplett dessutom när lådan e på plats. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Niklas hade laddat upp för en Idolkväll i soffan såg jag.... med ostchips.
Men det blir himla torrt med bara chips eller <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->chips o cola. e nykter på heltid ett tag framöver då ja går i väntan att få mitt körkort tillbaka. så de får bli läsk då. hehe. sen ska ja ner o montera verktygslådan den kommer passa fint på moppen!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->monterade på verktygslådan nu ikväll. den satt fint. hittade dunder thinner me o testade o tvätta lite färg på kabelrännan o fick fram sliten originallack. tvättade även bort sprayfärg på signalhornet så de ser ut som de ska lite patinerat men snyggt i mina ögon. bilden ljuger lite angående färgen på kaberännan under ramen. den e faktiskt silver färgad!
<!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja man får va glad o nöjd med de lilla. de ska ju dessutom va billigt har ej massa pengar att lägga på mitt intresse tyvärr. har ju min sommar bil me som behöver omsorg o kärlek. samt en sambo man ska underhålla. haha hon tröttnar lite ibland på mina moppar. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Niklas blir bra detta . Kabelrännan är vänd åt fel håll smala delen skall vända upp. <!-- </EdIndex> --></div>