S:gileramotor
S:gileramotor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har en gileramotor i okänt skick till salu, är nån intresserad?
saknas kåpan vid svänghjulet och förgasare <!-- </EdIndex> --></div>
saknas kåpan vid svänghjulet och förgasare <!-- </EdIndex> --></div>
Re: S:gileramotor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vad haru tänkt för peng? vart finns den? <!-- </EdIndex> --></div>Sticky skrev:jag har en gileramotor i okänt skick till salu, är nån intresserad?
saknas kåpan vid svänghjulet och förgasare
-
vad för sachs prylar?:) <!-- </EdIndex> --></div>Sticky skrev:sachs eller hva prylar är intressangt, eller hjul till monarscoot, är öppen för föslag går bra att skicka pm med byten
finns i norrtälje, runt 800:- tycker jag känns rimligt?
krök och hembyggt avgasrör följer med
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->inte så noga är det 3vxl så kan jag ta trampor är det 2vxl så ska det va kick, , har en gammal custad monarped jag vill ha sachsmotor på istället för ilo . perfekt skulle vara 3vxl hand med kick men det vet jag inte om det finns ens, vad har du för något? <!-- </EdIndex> --></div>
har en 2 petad, hand växlad...dock ingen cylinder eller så. Det tror jag iaf inte.. växelhandtaget är kass, nya lameller och renoverad för inte allt för länge sen...hehe <!-- </EdIndex> --></div>Sticky skrev:inte så noga är det 3vxl så kan jag ta trampor är det 2vxl så ska det va kick, , har en gammal custad monarped jag vill ha sachsmotor på istället för ilo . perfekt skulle vara 3vxl hand med kick men det vet jag inte om det finns ens, vad har du för något?