<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns säkert fler än jag på det här forumet som har fler intressen än moppar
Jag håller på med lite av varje (Folkrace Mopeder Musik Jänkare mm)
Ni kan ju kolla lite här http://medlem.spray.se/mskhammaren/Braxen/index.htm
Lite trög att öppna men det finns lite kul bilder
(P-chmopparna tillhör mina döttrar) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den där jä*la väghyveln har jag bytt motor på för länge sen.
Ett jobb jag inte gör om igen <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det bara föra mig som det kommer upp en hel rada med massa bokstäver och inga bilder alls? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä för mig funkar sidan... demolition derby för husvagnar ha-ha ett bra sätt att få brasved <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tuff hyvel har du ingen gammal lingrävare var och tittade på en sån för en massa år sedan, hur tuff som helst kompressormatad 2-takt disel! kunde tyvär inte köpa den ( fick inte plats på lägenhets p rutan)
Hmm, VHS filmer på hyllan, fins där nå gamla B-skräckisar kanske <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmm å en sådan skulle ju underlätta trädgårdsarbetet... det skulle åtminstånde vara fasen så mycke roligare lingrävarna är ju helkult..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom går gött, visst var dom rätt mycke att gräva med på sin tid?
lite större... http://www.youtube.com/watch?v=pD1ImCRefSk <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->motalabanan eller ? har kört där ett par gånger under åren
volvo 6 i bublan eller? tror jag inte har sett tidigare måste va trångt
o skohorna in den höll väl på med folkrace i en 20 år ungefär
men nu är det ju bara följa jonn har åkt med många sorters bilar på
banan bla skoda med trasigt urtramningslager
och r8 gordini <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadå, det funkar fint med Explorer som webbläsare.
Schyssta grejer Braxmatte! Folkrace hade varit skoj att prova. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Jadå, det funkar fint med Explorer som webbläsare.
Kan de va därför det inte funkar med bilderna, vi som kör i explorer kan inte se dom, inte braxens, utan tinypick å allt va de heter ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju ingen hemsida direkt bara en massa bilder (det finns många fler)
så jag gjorde liksom en framsida för att lättare kunna se bilderna
I min burk är det bara pyttemjuks (microsoft) orginalgrejor
Jag vet inte hur det ska vara för att det ska funka för alla <!-- </EdIndex> --></div>