Rex Comet sidan

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
christer
Kontakt:

Rex Comet sidan

Inlägg av christer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nån som vet vad som hänt med Rex Comet sidan?
En snubbe kallad "Nubbe" hade byggde den och hade den utan några större uppdateringar (inga alls) ganska länge.
Sedan tog några andra över och byggde den så avancerad så jag inte begrep nånting av den.

Och nu verkar den vara helt borta? Eller har den bytt adress? <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den länken jag hade fungerade inte längre iallafall. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kontot avstängt - https://www.loopia.se/closed/
Synd :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Christer, du vet ju att det är den här knepiga sidan http://rexcomet.ning.com/
som har tagit över, jag försöker lära mig hur den funkar genom att skicka in en massa konstigheter, men blir inte mycket klokare, dessutom verkar sprängskisserna lige ute i cybervärlden, där ingen kommer åt dom. :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
christer
Kontakt:

Inlägg av christer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aah!
Där var den ja! (Förstår fortfarande ingenting av den! :? )

Nåväl, när det gäller spränskisserna så har jag allt som rörde 71:an i min burk. (ca 20 pdf:er).

Vill du jag skall bränna ner dessa på en CD åt herrn? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för ditt erbjudande, men "nypan?" har svarat på den konstiga sidan, så han fixar till rätt modell, åt mig.

Förresten ha ett bra Nyår & låt inte prinzen köra lika förra nyåret :accident: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar