<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo men var är insuget.. ser ju ut som en slidmatad cylle med ett mesigt utblås å om det är insuget var är utblåset. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Cylindern är inte varken till K50 eller Fs1, dom har en avgasmutter. Kröken till denna cylindern ser ju ut att vara bultad dit <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag får vibbar av modernare saker som skotrar när jag ser cyllen. Vevhusmatade via blocket och jag har då aldrig sett andra system än flänsar på scootermoppar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror också att det är till någon nyare scooter och även att allt är till samma modell.
Fick med det när jag hämtade andra saker och har ingen direkt nytta av det... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fläktkylda scooter-cylindrar har kylflänsarna liggandes åt andra hållet.
Fast det kan ju vara till något okänt märke av scooter, där kan delarna se ut hur som helst. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->gaffeln kanske passar på en chappy? kolla måtten om så är fallet så har du nog inga problem med att bli av med dom det är stor efterfrågan på chappygafflar eftersom dom ofta är poriga vid packboxen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nog är cyllen till en boatian eller annan hongkongvariant - dämparna
är till samma plastpaket.
Huvvaligen va utslag du måste ha fått <!-- </EdIndex> --></div>