<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->finns det någon snäll person på detta forum som hade kunnat säga mig vart man hade kunnat få tag på delar till denna flakan?:/
som t.ex bak skärm,lyktor m.m o kanske om nån vet färg koder m.m?
hade varit bra
tack på förhand!
mvh Tolle
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->motorn i sig ser ut att vara i fint skick men jag har inte startat den än:)
2 lameller e trasiga så jag letar efter nya:/
cylinderloppet ser fint ut och pluggen e kvar:)
har originalförgasaren me förstås:) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo ja vet att han har allt gurra. gör att en del affärer med honom. har vart där mycket nu ett tag. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj vilket objekt fyra nyanser av brunt har nog stått ute ett tag med tanke på att det rostat hål i röramen som är flera mm. tjock men en blästring brukar göra susen har för mg att dom där gamla monarkpackarna har 23tums bakhjul med halvnav å en helt vanlig skärm dvs vanliga crescentbruksis prylar..typ 1134, 1135 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag kanske har bakskärm och staget till bakskärmen, ej säker men kanske har orginal bakhjul också, kan kolla om du vill
länge sen jag såg dom delarna men nånstans....
sen är det så att om du känner efter bakom plåtarna
till motorfästena så sitter det orginalfästen till sachsmotor där, bara att fila lite med kapen så passar alltså sachsmotorer..... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har begagnade lameller som jag kan tänka mig att avyttra billigt
Har nya också men de är svåra att få tag på så jag vill sannolikt behålla dem. Har betalt en förmögenhet för dem på Tradyra
Men om du vill så kan du få köpa de begagnade lamellerna, 4 st, för 20:- = portokostnad. Vill minnas att de är lika tjocka som de nya så när som på någon tiondel. Kan mäta igen. PM:a för kontakt. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den följetongen blir lååååång vill jag lova och inte att förta kostnaden..
Men men, kanske ni alla medlemmar här på forumet kan bidra med lite hjälp?jag kan exempelvis bidra med min dokumenterade expertis <!-- </EdIndex> --></div>