Nått för er Raketsport!

RetroR
Kontakt:

Nått för er Raketsport!

Inlägg av RetroR »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/arvidsjaur/Mcb_380__72_25404723.htm?ca=2&w=3
Har själv sett den live..... :D <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj , känns som om deras söndagstripp är grejad :) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->de blir nog ett nytt objekt i Hörnefors om man får gissa. hihi <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mona å Jossan, självklart ett fränt objekt till er samling.. 8) :wink: den där lär nog bära upp lite bättre i lösgusrallyna staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja snöskotrar är ju skitkul
har 3 st ockelbo nu 380,600,4000 :) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja jag vet inte vad som händer där uppe i A-jaur jag å polarna planerade att åka upp å kolla på det där museet efter vi hört ett repotage i P4 han hade många riktigt fina maskiner srx440, ssr440, blizzarder, lazer mm . Men det verkar ju vara försent nu..han säljer ju ut allt :cry: Fick han för lite besök månne?? Hur som helst är det ju tråkigt att han inte först provade att sälja det som en samling. Kanske ngt annat museum hade varit intresserat eftersom det var ett färdigt vinterkoncept med alla möjliga vinterprylar kläder hjälmar mm.. Å det är ju dessutom alltid trist när ngn som lyckats samlat ihop en fin samling splittar den å säljer ut till höger å vänster utan att bry sig vart å vem som köper prylarna. Det kanske innerst inne inte var rätt man som hade samlingen.. :roll: nu kanske en del hamnar på veteranskotercross.. För denna typ av folkrace skördar mången fin originalare eftersom veteranskotrarna inte riktigt kommit upp i priser ännu (ungefär som moppar för 10 år sedan). <!-- </EdIndex> --></div>
RetroR
Kontakt:

Inlägg av RetroR »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja, du behöver nog inte oroa dig för att dessa maskiner ska hamna i folkrace eller skotercross för dom är allt för dyra för det..... <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet att Doktorn har rätt och RetroR har åxå rätt klart att det är
synd på så fin samling av skotrar som vi inte hann få se live, hoppas
han är för dyr så att vi hinner dit till våren.
Sicken lök att blåsa oss på titten :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:drewl: Tack för tipset! Jag måste ringa på den imorgon... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo den såg fin ut ! prajset är rätt å ni är ju rätt köpare. så det kan inte bli bättre slider_score.gif klipp den tycker jag! å välkommen i klubben har själv en i hyffsat skick thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar