Idag var turen med mig på riktigt!!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
NiklasHögberg

Idag var turen med mig på riktigt!!

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har sökt kickdelen till min monarscoot som ni säkert läst. var inne hos min handlare idag o fråga om han hade eftersom han har en del NOS grejer till allt möjligt. o mycket riktigt. han hade de ja sökte. lagom pris me 50:-som det stod påen gammal prislapp. hehe lägger me en bild på mitt "fynd"

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Duett_Anders_

Inlägg av Duett_Anders_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis! Ibland kan man ha tur :D
Vet själv om en som skulle renovera en Mustang mamba, och han gick till sin lokala cykelhandlare och kom ut med Nos skärmar, fälgar, skärmstag, lås dekaler mm. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Re: Idag var turen med mig på riktigt!!

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:har sökt kickdelen till min monarscoot som ni säkert läst. var inne hos min handlare idag o fråga om han hade eftersom han har en del NOS grejer till allt möjligt. o mycket riktigt. han hade de ja sökte. lagom pris me 50:-som det stod påen gammal prislapp. hehe lägger me en bild på mitt "fynd"

Bild
Kan det möjligtvis vara Arvids cykel&motor som denna "handlare" är? <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->de stämmer de rolle. hihi <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är bara att grattulera :lol: de e la gott när man har flyt och till rätt pris dessutom,man kan undra vad prislappen blivit på tradera :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska nog lägga ut en sån sak på tradera. haha har ju en till om ja vill, haha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter som om det behöver stärkas i börsen eller har ni varit och sett
snabba cash på bio? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->pengar går alltid åt vettu grannen. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar