Väntade på varor.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
HSE

Väntade på varor.

Inlägg av HSE »

Beställde varor från Amazon, fick att de levererats 20 över åtta i går kväll men inga varor hos oss. Ett suddig foto där man anade en bit av ett paket och resten svart var beviset. Min dotter som väntade på paketet var inte glad för att säga det snällt. Paketet kom en granne med vid lunch tid i dag, det hade lämnats utanför hans föräldrars hus en km längre bort. Inte en bokstav rätt i adressen och 120 istället för 300 i postnummer. Icke läskunnig Chaufför kanske?

Förstörde nattsömnen för min dotter, jag var ute och letade paket i mörkret i går kväll.
Användarens profilbild
Coolvette
Forumsponsor
Kontakt:

Re: Väntade på varor.

Inlägg av Coolvette »

Den nya ordningen med att postbuden hänger paket på brevlådan är rent befängd, alldeles för stor risk för försvunna paket.

Är inte själv drabbad men det är nog ren tur då vi numera bor i lägenhet men när man kör i villaområden kan man se en del paket hängande som em inbjudan till människor med rymligt samvete. :evil:
HSE

Re: Väntade på varor.

Inlägg av HSE »

Har inte direkt haft tur med nät inköpen det sista, köpte en lite sak för en hundring från Kina för flera månade sedan och senaste budet är att den försvunnit någonstans på vägen... Orkar inte bråka om en knapp hundring. Samma sak på ett tradera köp för samma pengar, säljaren säger sig skickat det med PostNord för en månad sedan men inget i min ända. Får ta det som lärdom och betala några kronor där för köpskyddet nästa gång.

https://t.17track.net/en#nums=SE3212347KQ00000G.
Skriv svar