Casal
-
Casal
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte fixa till min Casal litegrann(det är ju långt mellan januari och VÅÅÅÅREN) så jag undrar om någon på detta eminenta forum har nå´n Casaldel att sälja för en rimlig peng.
Det jag iförsta hand behöver är: Framlampa, hastighetsmätare (kan ju va´kul att se hur fort det går), cylinder, insugningsgummi, gummibälgar till gaffeln. Hör av dig även om du kan tänkas ha andra Casaldelar
Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
Det jag iförsta hand behöver är: Framlampa, hastighetsmätare (kan ju va´kul att se hur fort det går), cylinder, insugningsgummi, gummibälgar till gaffeln. Hör av dig även om du kan tänkas ha andra Casaldelar
Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp det står en sån å luktar illa i vintergaraget, helt komplett, men motorn sitter fast. Har stått i en buske i 8 år, så lite rostskador finns här å var 
Säljer endast till den som skriver avtal om att inte sälja den vidare i delar/slaktad. Gemig ett vettigt bud, jag är inte ute efter att käna pengar på den. men vill känna att den kommer i rätta händer.
Kanske byte med någon SM 50 del, tycker jag vore kul <!-- </EdIndex> --></div>

Säljer endast till den som skriver avtal om att inte sälja den vidare i delar/slaktad. Gemig ett vettigt bud, jag är inte ute efter att käna pengar på den. men vill känna att den kommer i rätta händer.
Kanske byte med någon SM 50 del, tycker jag vore kul <!-- </EdIndex> --></div>
Re: Casal
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
vet om en komplett för 3000kr <!-- </EdIndex> --></div>äckelpekkasin skrev:Tänkte fixa till min Casal litegrann(det är ju långt mellan januari och VÅÅÅÅREN) så jag undrar om någon på detta eminenta forum har nå´n Casaldel att sälja för en rimlig peng.
Mvh
-
). Men jag undrar hur hög frakten blir, om det är värt det för som sagt tänkte jag ha Casalen som ett lågbudget projekt
.
Är det något du kan vara säker på så är det att jag inte är mopedmördare och vill tjäna stålar. Det är en hobby, inget levebröd. Allt som kommer in i mitt garage stannar där tills det sitter på en moped, och mopparna är heliga
. Den enda moppen jag skulle kunna tänka mig att slakta(spränga) är den förbannade Jawan som bara ligger i vägen.
Den funkar och så, men varför köra Jawa när man har bättre att åka på. <!-- </EdIndex> --></div>
Ja det låter ju intressant. Det enda jag har över från sm50´n är nog ett par stötdämpare som är lite si och så. Ganska fina, men jag har för mig att själva dämpningen var ganska slut (men jag ligger ju på tresiffrigttompa skrev:Japp det står en sån å luktar illa i vintergaraget, helt komplett, men motorn sitter fast. Har stått i en buske i 8 år, så lite rostskador finns här å var
Kanske byte med någon SM 50 del, tycker jag vore kul

Är det något du kan vara säker på så är det att jag inte är mopedmördare och vill tjäna stålar. Det är en hobby, inget levebröd. Allt som kommer in i mitt garage stannar där tills det sitter på en moped, och mopparna är heliga

Den funkar och så, men varför köra Jawa när man har bättre att åka på. <!-- </EdIndex> --></div>
<!-- </EdIndex> --></div>
Har du ingen usch du kan lägga på älva iställetGrannen skrev:Om du bjuder på frakten till Boden så ställer jag upp och
övertar din jawa - och ja, jag lovar att inte skruva den i delar - tänkte
lägga ut den på älvisen och sälja lotter så folk får gissa när till våren
den ska sjunka

-
.Och grannen; Jag har ju västerdalälven utanför fönstret så jag kanske snor din briljanta idé
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag har 5 mil till Mellsta så det är inga problem, Avesta/Hedemora är ju heller inte så långt. Kan nog hämta nästan i hela Dalarna. Men det är nog bättre att du säger vad du vill ha för den som vet hur den ser ut, än att jag bjuder dig ett pris som är helt åt skogen. Alla som inte gillar Maud O. måste ju ha hyggligt omdömetompa skrev:Var i Dalarna?
Säter:s cruising eller i närheten av Mellsta,
Avesta/Hedemora kan det nog fixas med transporter.
Det va något snack om hockey också Leksand/Mora men kanske kan va svårt å få med nåt sånt då.