Det är ingen kritik utan bara en fråga , Den som har mest moppar när den dör vinner !

Du kan få köpa min Jawa om du vill så har jag en mindre och du en till om det känns bättrealmen skrev:Varför har man 10 st mopeder ? räcker det inte med 2-3 st ? Tänk vad många fler det skulle bli som kunde vara med i alla klubbar runt om i Sverige om dessa så kallade samlare sålde några stycken .
Det är ingen kritik utan bara en fråga , Den som har mest moppar när den dör vinner !
Nu ska du inte vara kaxig för att han skulle ha en gammal Zundapp motor på sin , alla kan inte ha lika bråttom....Rexxy skrev:Crescent F50, 100km/h.
Hmm, det lilla missade jag.S_Compakt skrev:Nej , vem hade beräknat att man skulle köpa på sig så mkt grejjer , men faktum är att en hobby är nåt som har en tendens att växa.
Alla mopeder har ju sin lilla plats i samlingen.
Nu ska du inte vara kaxig för att han skulle ha en gammal Zundapp motor på sin , alla kan inte ha lika bråttom....Rexxy skrev:Crescent F50, 100km/h.
Ja eller barn... för vem vill inte ha den senaste barnvagnen för 10 papp istället för en moppeS_Compakt skrev:Det är väl pengar tid och plats som avgörGrannen skrev:Vad säger man om ni som har fler än låt säga 25 mopeder då
När tar suget slut månne - då börsen sinat kanske
Barnvagn köper man inte den får manAmstaff_Loco skrev:Ja eller barn... för vem vill inte ha den senaste barnvagnen för 10 papp istället för en moppeS_Compakt skrev:Det är väl pengar tid och plats som avgörGrannen skrev:Vad säger man om ni som har fler än låt säga 25 mopeder då
Sådan har viS_Compakt skrev:Barnvagn köper man inte den får manAmstaff_Loco skrev:Ja eller barn... för vem vill inte ha den senaste barnvagnen för 10 papp istället för en moppeS_Compakt skrev:Det är väl pengar tid och plats som avgörGrannen skrev:Vad säger man om ni som har fler än låt säga 25 mopeder då
tips.. http://www.crescentbaby.se/compact.html