<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
hammonddme100 skrev:Det är ju enklare att fråga den man från första början fått uppgiften av,
istället för att sitta och söka på nätet, efter något som man inte ens vet om, eller var det finns.
Visst, enklare för dig, kanske... Jag tycker det är näst intill oförskämt att inte ens
försöka hitta info själv innan man ställer frågor av den här typen (där man hittar svaret fortare via google än man skriver frågan i forumet).
Jag förbehåller mig rätten att skriva dumma frågor, i alla fall i den tråd jag skapat själv, så det så

Tycker inte det är en dum fråga, men en lat
Och om du tycker att det är dumt och tröttsamt, så behöver du ju inte läsa, eller än mindre skriva i denna tråd. Det är ju ännu dummare....
Du kan ju googla istället kanske ?
Nja, jag kan ju inte veta att det finns tröttsamma frågor i den om jag inte läser den, eller hur? Men att slösa tid på att kommentera den kanske är lite dumt...
För övrigt har du en j--ligt snygg moped ser jag.
Jag har en likadan...

Ja, den är snygg, om än rejält patinerad. En porthålskåpa och kedjeskyddet är det enda som inte är original. Ja, förutom att originalcyllen ligger och vilar på en hylla och en norsk membrancylle sitter på den...
Mvh, Tomas <!-- </EdIndex> --></div>