NV Rallyt

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Kontakt:

NV Rallyt

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har vart på möte på Nymans Vänner ikväll....

12 Juni kommer NV rallyt att köras i Nymans Byhåla, mer info kommer senare <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skall typskylten sitta på ? staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle va kul å ta Rex:en med EKF motorn då :D och åka MC svängen, man kör ändå ifrån dom 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett år på Mälardalsrallyt så åkte jag om en gammal gubbe på en lättviktare med min Raketare.
Jag höll mellan 70 & 80 när jag passerade honom och han blev skogstokig :shock:

Gapade och skrek hej vilt att så där fort ska man inte köra på ett rally.
Då svarade jag att om det heter rally så är det i mina ögon en tävling, men han var nog mest avundsjuk att en moppe åkte ifrån hans "motorcykel" :lol:

Kanske man skulle göra ett besök i Uppsala med F 50:n ?
Den toppar ju iaf 105 blås, så nån gammal knarr borde man väl passera........... :roll: :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Borde ha E-typen färdig och den kanske klarar tresiffrigt.
Jag skall montera på typskylten :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle vara skitkul, om det kom ett gäng med EKF:er och visade termosgubbarna vad det kan fläkta bra med en moppe :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanon! Kan ni inte göra det :lol: Nån som kan fota minerna i farten? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar