<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->söker gamla däck till mina 98or samt novoletter/monarpeder dom skall vara 26"X2" helst vill jag ha tag i gråa däck men svarta kan väl gå an i brist på annat även fina begade däck går bra satt ofta på gamla militärhojar.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo dom har jag sett å dom brukar även finnas på tadera men dom är inte lika ballongiga. (tunnare å mer plastic mao...) men tack för tipset iaf <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Prova med dapra har inte köpt 26 där men 24 och dom är jag nöjd med nokia dock vintermönster,har bara krondäck så det täcker det egna behovet men inte nog med slang men de funkar ju bra mbt slang.Men det fins undantag har ett gamalt bakhjul som -559 passar på. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn kan väl blåsa ballong själv Svarta däck går ju att lackera som
även råkar vara en av doktorns specialiteter på mottagningen <!-- </EdIndex> --></div>