<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var iväg å köpte 2st 98or i buskigt skick med papper det var ganska rolig för när jag kollade i pappret på den ena så stod det: 1a ägare 1946 en snubbe i samma byhåla som jag bor i..back to base så att säga.
Det är väl fördelen med mc. En moped är det ju omöjligt att få fram historiken på å det är ju lite trist för det har ju även hänt att man har ringt till tidigare ägare å fått fatt i saknade delar..
Har några bilder men tycker inte att det känns riktigt rätt att lägga in dom så länge det inte finns ngn rubrik med övriga fordon eller kanske en med allmänna bilder.. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:var iväg å köpte 2st 98or i buskigt skick med papper det var ganska rolig för när jag kollade i pappret på den ena så stod det: 1a ägare 1946 en snubbe i samma byhåla som jag bor i..back to base så att säga.
Det är väl fördelen med mc. En moped är det ju omöjligt att få fram historiken på å det är ju lite trist för det har ju även hänt att man har ringt till tidigare ägare å fått fatt i saknade delar..
Har några bilder men tycker inte att det känns riktigt rätt att lägga in dom så länge det inte finns ngn rubrik med övriga fordon eller kanske en med allmänna bilder..
Lägg dom under motorcyklar då, detta bara måste man ju få se.
Mopedhistorik är lätt sålänge ägarantalet är lågt. Men dom flesta moppar har ju haft femtielva ägare så. då kan det ju vara ett visst problem.
Trevligt med Back To Base, ungefär som mitt fynd som hos mig bor ca 300m från första hemmabasen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Naä Doktorn - inte ska du väll lägga ut bild på dina ruskrostangripna snevridna
rundramade mclik Du måste ju prioritera vart dom passar in och under
vilken kategori dom ska ligga <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Göteborgarna här på forumet måste väl ligga på en massa skrot kan ja tro
som dom vill flukta på våra pärlor <!-- </EdIndex> --></div>