annat gorm..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

annat gorm..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->var iväg å köpte 2st 98or i buskigt skick med papper det var ganska rolig för när jag kollade i pappret på den ena så stod det: 1a ägare 1946 en snubbe i samma byhåla som jag bor i..back to base så att säga. :D
Det är väl fördelen med mc. :roll: En moped är det ju omöjligt att få fram historiken på å det är ju lite trist för det har ju även hänt att man har ringt till tidigare ägare å fått fatt i saknade delar..
Har några bilder men tycker inte att det känns riktigt rätt att lägga in dom så länge det inte finns ngn rubrik med övriga fordon eller kanske en med allmänna bilder.. staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Re: annat gorm..

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:var iväg å köpte 2st 98or i buskigt skick med papper det var ganska rolig för när jag kollade i pappret på den ena så stod det: 1a ägare 1946 en snubbe i samma byhåla som jag bor i..back to base så att säga. :D
Det är väl fördelen med mc. :roll: En moped är det ju omöjligt att få fram historiken på å det är ju lite trist för det har ju även hänt att man har ringt till tidigare ägare å fått fatt i saknade delar..
Har några bilder men tycker inte att det känns riktigt rätt att lägga in dom så länge det inte finns ngn rubrik med övriga fordon eller kanske en med allmänna bilder.. staff_italiamac_fastidioso.gif
Lägg dom under motorcyklar då, detta bara måste man ju få se.

Mopedhistorik är lätt sålänge ägarantalet är lågt. Men dom flesta moppar har ju haft femtielva ägare så. då kan det ju vara ett visst problem.

Trevligt med Back To Base, ungefär som mitt fynd som hos mig bor ca 300m från första hemmabasen. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lägg dom under motorcyklar! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är alla fabrikat tillåtna :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja visst, alla fabrikat! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Naä Doktorn - inte ska du väll lägga ut bild på dina ruskrostangripna snevridna
rundramade mclik 8) Du måste ju prioritera vart dom passar in och under
vilken kategori dom ska ligga :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->svårt fall :roll: borde finnas en rubrik som heter hopplöst skrot på foto.. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Göteborgarna här på forumet måste väl ligga på en massa skrot kan ja tro
som dom vill flukta på våra pärlor :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar