grannens moppe

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
peter/gbg

grannens moppe

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->denna fixade jag upp till mycket fint skick för ca 1 1/2 år sen,
nu ser den ut som ett vrak igen efter att han varit "jätterädd" om den!

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
monark 50s

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaa sånt får en ju att vilja hjälpa folk :roll: Tänk om dom kunde verkligen vara just jätterädd om den istället. :x Men du förlängde ju iallafall livet på moppen. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Re: grannens moppe

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
peter/gbg skrev:denna fixade jag upp till mycket fint skick för ca 1 1/2 år sen,
nu ser den ut som ett vrak igen efter att han varit "jätterädd" om den!

Bild
du får slå grannen på fingrarna o informera honom om hur man sköter en fin veteran moped. försök köpa den av honom vet ja. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Tråkigt! Undra vad han har gjort med den för att kunna slita på den så mycket under 1½ år? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snackar ni om "Grannen" här på raket, eller din granne som i "huset bredvid dig".

Himla knepigt namn att använda, gör en snurrig! :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
peter/gbg

hm

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är grannen i huset brevid,inte grannen på sidan!
det roliga är att bilden är dålig så man ser inte alla skavanker den ser ännu värre ut i verkligheten än bilden visar, så lite trött blir jag när jag ser denna skönheten!!
njae köpa? nej jag vill bara ha moppar med sachsmotor
men han säljer inte moppen, till hans försvar skall jag väl säga att han har den som bruksmoped, veteranmoppe vet han inte vad det är för nåt!
han fick en massa gamla tidningar, classic motor och liknande så nu vet han vad den är värd med!! men jag får väl glädja mig med att den funkar i varje fall, även om han brukar tanka den med div konstig bensin typ gräsklipparenbensin och liknande soppor han hittar på gården...... <!-- </EdIndex> --></div>
simme42

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju en äkta svensk motor.inget tyskt eller österikiskt junk.den kommer överleva ramen <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å, en själsfrände! Akta så du inte blir blockad på detta forum pga dina osympatier för icke-svenska motorprodukter! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
simme42

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag är inte så haj på vilka smileys som passar.och ironi funkar ju inte på internet.alla modeller så länge dom är av plåt är välkomna <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha, ursäkta då, men din sågning av tyska eller österikiska mopedtillverkare är helt OK alltså? Ironi eller sågning, bra eller dåligt, vad vet jag? Min kommentar var inte illa menat mot någon. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä, exakt, de e inte rätt å såga tyska motorer, dom ska man trimma :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Heja Sverige... spocht_winner <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Heja Sverige... spocht_winner

Va, hare hänt nå... <!-- </EdIndex> --></div>
simme42

Inlägg av simme42 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->flinta forever.även om man är otrogen <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Husqvarna m.m... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar