Var ute och kollade till pärlorna!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
stockis-70

Var ute och kollade till pärlorna!

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild Bild Bild Bild Bild Saknar nått på några bilder förslag önskas!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Kalf

Inlägg av Kalf »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser riktigt fint ut. Känner igen lösningen på luftfilter. Körde lika dant på min Dakke ett tag :P Manligt med Rosa tändstift.

Kalf <!-- </EdIndex> --></div>
Kalle

förgasare

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snygg moppe.
Vad är det för förgasare du har på den? <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Re: Var ute och kollade till pärlorna!

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
stockis-70 skrev:Bild Bild Bild Bild Bild Saknar nått på några bilder förslag önskas!!!!
Dekaler? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En Bingeling istället för Pallas,Ställbart du vet? Hitta inget som passa till Pallasen,Och nä saknar ju det som ska hänga under det som det rosa sitter i!Dekaler den är ju penselmålad den finishen kan man inte förstöra med dekaler! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->först hade jag tänkt skriva "saknad nykterhet vid randning av tank" men jag tordes inte..folk kan va känsliga ibl.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet inte om jag var nykter vid randningen var ej med då den var sån när den kom i min ägo! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->de va rejäla pinnbult te fuggen, men hellre de än korta helveten som man drar gängpaj för att muttern inte tar gäng knappt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mm och mycke packning emellan för att få distans till blocket! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmm bra de. skärma undan värme e bra. du har möjligen ingen pluggad ilo cylle billigt?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Näpp inte billigt men dyrt nä bra att ha du vet. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ok för ja har opluggat nu o tänkte återställa o sätta en pluggad igen. kan låta dumt men ja e inte den som trimmar, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
stockis-70

Inlägg av stockis-70 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vill ha den kvar om jag får för mig att renovera till original nån gång den har ju rätt motor och pallasen ligger i en låda ihop med cyllen o kolv,startade på 7e trampet och stockisen på 3e kicken den gamla rödkvarnan behövde nog en 25 kick innan den orka igång stora monstret orkade jag inte med idag den kan vara lite vresig och då får man ONT det gör ont!BildDetta är inte taget idag ifall nån undrar utan i sommras ifall om att(kunde inte hålla mig när jag hitta bilden i datorn)Förlåt :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Be om ursäkt för vadå :?: två hjulingar är ju alltid kul,blir ju ännu ballare med fotkoppling,springergaffel och stelben.
Även om det är ett moppe forum så slinker det ju in en och annan mc bild i någon tråd trevlig tycker jag 8)
Gött stuk på hojen thumb_up och sicken snygg färg kombination på monarpeden. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->förstår att du villl ha delarna kvar men skulle du dyka på en fin original cylle me pluggen kvar så e ja intresserad om priset e rätt, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar