<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vart också intresserad av den marknaden men jag har ingen bandvagn hemma så jag tar mig dit <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Örebro marknaden är samma dag, på den brukar det vara så himla mycket folk så det är svårt att komma intill annars är det väl den största marknaden. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
flora skrev:Örebro marknaden är samma dag, på den brukar det vara så himla mycket folk så det är svårt att komma intill annars är det väl den största marknaden.
Undrar hur dom ska fixa parkering åt alla ...
Blir ingen marknad för mig i år är sjuk <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag som skulle åka till Örebro idag för att kunna gå på marknaden imorgon.
Men nu har ju frugan haft vänligheten att ge mig sin förkylning så nu blir det att ligga hemma istället... <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007 skrev:Jag som skulle åka till Örebro idag för att kunna gå på marknaden imorgon.
Men nu har ju frugan haft vänligheten att ge mig sin förkylning så nu blir det att ligga hemma istället...
de lät inge vidare de o ligga sjuk. hoppas du frisknar till snart. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får man inte förkylning kanske man får bannor eller åtminstone tillrättavisningar.
Undrar om någon skulle vara tillräckligt bra <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt med sådan fin info Pangerva - jag ska nog ta mig på någon
marknad söderöver i sommar, och du....fin avatar...wrooom. <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007 skrev:Jag som skulle åka till Örebro idag för att kunna gå på marknaden imorgon.
Men nu har ju frugan haft vänligheten att ge mig sin förkylning så nu blir det att ligga hemma istället...
Suck, skulle också dit men det skulle komma 4dm snö så vi struntade i det.
Jäkligt surt då jag är i behov av div. delar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja men ni har ju i alla fall marknader..här uppe finns det en stackars marknad i Luleå under den kallaste månaden en liten sunkig marknad me Traderapriser orkade inte ens åka dit i år..det brukar även vara ngn marknad i Skellefteå men sen är det ingenting.. <!-- </EdIndex> --></div>