Nya dappen!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Humbug

Nya dappen!

Inlägg av Humbug »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trodde jag drömde, och såg fel när jag snubblade på denna nya dappen!

Bild

Vet dock inte om det stämmer, men ser tuff ut! <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj då! :shock:
Undrar om denna någonsin kommer att kunna bli en veteranare... <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sedär dom gammla märkena kommer tillbaka,men det är nog inte mycke zundapp kvar i den förutom märket då.
Jag blev lite tårögd när pojken tingade e-typen när jag kom hem med den,han sa med lite lätt ironi(jag tar den fräcka så får du ta gubbmoppen och syftade på sport combinetten)kunde inte annat än att le han har ju iallafall rätt intresse :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he ja det verkar som han kommer att åka veteranmoppe...förståndig grabb som ser det vackra i våra veteranare.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Döfränt även om det förmodligen är 99% asiatiskt innehåll, då det ju är därifrån som dom "nya" 100 och 80cc motorerna kommer från. Men det skiter jag i, kommer denna till svensk mark, så ska jag ha ett exemplar!!! :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Motorn är ju fortfarande en Minarelli AM6 med Dappe-loggan på. :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->...och sen har den plasttank, eller? Nej, ungefär där går skamgränsen... Inget för mig. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar