<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sedär dom gammla märkena kommer tillbaka,men det är nog inte mycke zundapp kvar i den förutom märket då.
Jag blev lite tårögd när pojken tingade e-typen när jag kom hem med den,han sa med lite lätt ironi(jag tar den fräcka så får du ta gubbmoppen och syftade på sport combinetten)kunde inte annat än att le han har ju iallafall rätt intresse <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he ja det verkar som han kommer att åka veteranmoppe...förståndig grabb som ser det vackra i våra veteranare.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Döfränt även om det förmodligen är 99% asiatiskt innehåll, då det ju är därifrån som dom "nya" 100 och 80cc motorerna kommer från. Men det skiter jag i, kommer denna till svensk mark, så ska jag ha ett exemplar!!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->...och sen har den plasttank, eller? Nej, ungefär där går skamgränsen... Inget för mig. <!-- </EdIndex> --></div>