<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej , här kan ni se vad jag sysslat med, senaste halvåret, denna uppenbarelse ska min son köra med i sommar i classic race, om alt går som det ska . han körde cross för 20 år sedan så det blir nog kul.bild kommer senare, mnh alf-johan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns lite om min son och mej samt cross på classic50mx.com även på umck veteranerna. mvh alf-johan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu finns det bild Alf-Johan. Snygg renovering
Gamla Crosshojar är fantastiskt fina!
Har läst om er på classic50mx. Den sidan har väldigt mycket fina bilder att se på också. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommen tillbaka Affe!
J-klar vad fin den är, USA färgsättningen sitter som en smäck på gamla YZ:or.
Är det en 79:a? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack fatchance, det är en 125, -80 det var min sons önskemål att det skulle bli en Bob Hannah replika, han körde ju cross på 70-80 talet och Hannah var en av hans idoler, har visat den för Torsten Hallman som är en gammal vän till mej, han tyckte att den var för fin att släpa ut på en crossbana , utan den skulle vara på museum. Men den ska ut på banan, så den nu 46 åriga sonen får uppleva en riktig "crosscykel" igen Mvh Alf-Johan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*Affe* snygg renovering..ser att du inte legat på latsidan..
*jossan* kan tänka mig att det är en sådan här cross dy syftar på... skulle nog vilja ha en sådan jag oxå om ja ska va ärlig...men inte så lätthittade numera..
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->välkommen tillbaka Alf-johan
varför skulle du visa den maskinen nu blir
jag ju tvungen o plocka ihop nån av mina <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallå igen bodda, du som bor i Linköping, brukar du titta på classic racen, som går där på sommaren, några kompisar från classic 50mx.com brukar åka 50cc där, vi kanske kommer dit i sommar. mvh affe <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alf-Johan, Vad är sitthöjden på din cross? Orsaken att jag frågar är att Mona läge velat ha en veterancross, men hon inte så lång. Lordhelmet har en lite nyare Yamma och den nådde hon inte ner på, kom knappt upp på den faktiskt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Våran cross har en sitthöjd på 95 cm, men den ska ju sjunka ihop ungefär en decimeter närman sitter på den, om fjädringen är ok, men den går ju att justera på dom flesta crossar,min son som ska köra denna är 1,82 lång, det finns en klass upp til 1974 dom crossarna är ju lägre , men då med sämre fjädring, kolla klasserna på 50mx där står reglementet,och det visas cyklarnas utseende. Conny ska ev köra en klass där dom är tillverkade före 1984.mvh alf -johan <!-- </EdIndex> --></div>