Ännu en ny GLX ägare

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
spur

Ännu en ny GLX ägare

Inlägg av spur »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej jag är ny här och här kommer första inlägget. :D
har köpt en F50 GLX för c.a en vecka sen. endast en ägare före mig t.o.m original däck :shock:
självklart är det lite små fix t.ex blinkers o hastighets mätar vajer av märket Huret om någon har några original hemma eller vet något företag som säljer så skulle jag vara tacksam om ni kunde nämna det :)

här kommer några bilder på min GLX

Bild

Bild

och här kommer några på farsans gamla ombyggda raketare compakt hjul, DBS överliggare, HOBBEX effektljudämpare Opel coupe -62 baklyse m.m

Bild

Bild

Bild

Over and Out //Spur <!-- </EdIndex> --></div>
jukka_t

Re: Ännu en ny GLX ägare

Inlägg av jukka_t »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
spur skrev: här kommer några bilder på min GLX
Kanonfin GLX !

Sån skall min bli en vacker dag :)

SL!
Jukka <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->SNYGG GLX!
Kul att allt är original och att den är så välskött. Det är bara att gratulera till en riktigt fin moped.

Va skoj att få se ett gammalt raketbygge. Effektljudämparen från Hobbex har jag aldrig sett tidigare. Den var helt rätt! En sådan skulle man ha fått tag i. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
spur

Raketcustom

Inlägg av spur »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ljuddämparen är inte helt orginal, den är avsågad snett där bak. Mera special: biltema backlampa där fram, 50SS stötdämpare, bakskärmsnutten kommer från framskärmen på en Mustang, dynan är nån aftermarketgrej, cyckelstag till framskärmen där nere. Hade även sissybar ibland. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar