Min moppe jag hade när jag var 15

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Kalf

Min moppe jag hade när jag var 15

Inlägg av Kalf »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är 21 nu och har haft en del mopeder sedan jag var 15. Men jag hittade en gammal bild på den mopeden jag hade när jag var 15. Jag vet att visa en Puch här är som att svära i kyrkan. Men ändå tänkte bara visa min gamla skönhet. Jag har tyvärr inte kvar den.

Bild

Kalf <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Re: Min moppe jag hade när jag var 15

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kalf skrev:Jag är 21 nu och har haft en del mopeder sedan jag var 15. Men jag hittade en gammal bild på den mopeden jag hade när jag var 15. Jag vet att visa en Puch här är som att svära i kyrkan. Men ändå tänkte bara visa min gamla skönhet. Jag har tyvärr inte kvar den.

Bild

Kalf
Synd att du inte har den kvar, jag tycker att den mycket trevlig, och du den som inte vill se den kan blunda :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
carl76

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->härligt med en fin dakota,har själv några stycken.din var en 77a om tankdekalen stämmer? <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Kalf

Inlägg av Kalf »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tankdekalen stämde. Men när jag hade den brydde jag mig inte så mycket om hur gammal den var så jag tog aldrig reda på det. Det som nästan var värre än att jag sålde den var vem jag sålde den till. Jag är rätt övertygad om att den inte togs hand om, tyvärr. Jag var ung och dum. Men får trösta mig med att jag fick relativt bra betalt för den.

//Kalf <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tråkigt att den inte finns kvar i din ägo MEN du är inte ensam... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar