Fram o bakskärm Stockholmare

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
claes 781

Fram o bakskärm Stockholmare

Inlägg av claes 781 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har fått besked idag från Norscand.De ska nytillverka fram o
bakskärmar nästa år till Monark 1273 Stockholmare. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kul! De satsar verkligen på att få en reservdelsmarknad till Crescent & MCB moppar. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Mrsunix

Re: Fram o bakskärm Stockholmare

Inlägg av Mrsunix »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
claes 781 skrev:Har fått besked idag från Norscand.De ska nytillverka fram o
bakskärmar nästa år till Monark 1273 Stockholmare. :lol:
Perfekt!!! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snart gör dom väl ramar också så man kan köpa en hel moppe i byggsats :D <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->FAN va bra! :D då blir det nya skärmar till min holmare! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor

Inlägg av erlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Till 1273? innebär det att det blir kromade skärmar? Jag hade ju uppskattat om dom gjort dom i rostfritt som dom senare varianterna
på stockholmarna. 1289/1290.

Erlan <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

erlan skrev:Till 1273? innebär det att det blir kromade skärmar? Jag hade ju uppskattat om dom gjort dom i rostfritt som dom senare varianterna

Erlan
Vad skulle priset bli då :UH: :wtf: :gaah: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

erlan skrev:Till 1273? innebär det att det blir kromade skärmar? Jag hade ju uppskattat om dom gjort dom i rostfritt som dom senare varianterna

Erlan
Kinesiskt rostfritt är nog billigare än kromade

Förresten ikea säljer rostfria bestick "Made in China"
Dom rostar om dom ligger ute över vintern och sätter man en magnet på dom så fastnar den... <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror nog att vi inte ska klaga allt för mycket på Kinatillverkat bara för att prylarna är tillverkade där.
Skitkvaliten beror nog enligt min mening mest på att dom som lägger ut jobben dit prioriterar låga tillverkningskostnader.
Tror garanterat att dom kan tillverka bra grejor åt oss, men då blir ju priset ett annat.
Själv skulle jag gladeligen betala dubbla priset på vissa moppedelar om dom höll måttet. Mycket är ren dynga som görs nu.
Men man har ju inget val, och dynga är ju bättre än ingenting alls :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har sett en som annonserar i Classic Motor som har nya skärmar och mellanplåten till krom stockholmaren <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Hasse skrev:Jag tror nog att vi inte ska klaga allt för mycket på Kinatillverkat bara för att prylarna är tillverkade där.
Skitkvaliten beror nog enligt min mening mest på att dom som lägger ut jobben dit prioriterar låga tillverkningskostnader.
Tror garanterat att dom kan tillverka bra grejor åt oss, men då blir ju priset ett annat.
Själv skulle jag gladeligen betala dubbla priset på vissa moppedelar om dom höll måttet. Mycket är ren dynga som görs nu.
Men man har ju inget val, och dynga är ju bättre än ingenting alls :lol:
Men om det var bättre kvalitét så skulle dubbla priset inte räcka ... eftersom upplagan skulle bli minimal... skulle dock vara mer intressant att veta själva tillverkningskostnaden och i vilka mellanhänder kulorna hamnar 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kromade? dom ska va granatröda... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar