http://www.tradera.com/Extremt-proffsigt-motorstod-mekstod-testbank-t-motor-auktion_100704_109889191 <!-- </EdIndex> --></div>
mekstativ motorstöd på tradera
-
dr.novolette
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
mekstativ motorstöd på tradera
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kanske ngt för den som mekar mkt motor 
http://www.tradera.com/Extremt-proffsigt-motorstod-mekstod-testbank-t-motor-auktion_100704_109889191 <!-- </EdIndex> --></div>
-
dr.novolette
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
dr.novolette
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Säger samma till dig som till den neutrala Moderatorn..
lägg upp en tråd på ditt top of the line stöd
<!-- </EdIndex> --></div>
kommunanställd/stadsanställd hör jagEsso skrev:1025kr för lite järnskrot, en sån smider man ihop på jobbet (på arbetstid) och får betalt för det!
-
dr.novolette
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur delar man en motor i ett sånt motorstöd..?
då kan man ju lika gärna låta motorn sitta kvar i ramen ..Det på Tradera är ju ett ett mekstöd & dessutom för olika motorer inte ett visnigs fäste såna där fästen har jag i mitt garage för att motorerna skall stå still på hyllan (se 98or å kuli..) å gratis var dom med..
<!-- </EdIndex> --></div><div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Klyva motorer gör jag på bänken. Detta stativ byggde jag för att enkelt montera cylindrar när man portar m.m. Samt mixtrar med tändningen och kopplingen.
Sånt man kommer på efterhand. Men jag mekade aldrig upp och ner med den heller! <!-- </EdIndex> --></div>
För att jag inte byggde för att kunna klyva motorn i det motorstativet!dr.novolette skrev:Hur delar man en motor i ett sånt motorstöd..?då kan man ju lika gärna låta motorn sitta kva i ramen ..Det på Tradera är ju ett ett mekstöd & dessutom för olika motorer inte ett visnigs fäste såna där fästen har jag i mitt garage för att motorerna skall stå still på hyllan (se 98or å kuli..) å gratis var dom med..
]
Klyva motorer gör jag på bänken. Detta stativ byggde jag för att enkelt montera cylindrar när man portar m.m. Samt mixtrar med tändningen och kopplingen.
Haha, dum placering av förgasare.S_Compakt skrev:Hehe .. dina byggen är det jag mest tänker på då
Minns en förgasare som visste vart den satt ...
-
dr.novolette
-
cobra karlsson
- Kontakt: