mekstativ motorstöd på tradera

dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

mekstativ motorstöd på tradera

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kanske ngt för den som mekar mkt motor :roll:
http://www.tradera.com/Extremt-proffsigt-motorstod-mekstod-testbank-t-motor-auktion_100704_109889191 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har man svets och lite överblivet metall liggandes kan man fixa ett motorstativ för 0kr! staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Har man svets och lite överblivet metall liggandes kan man fixa ett motorstativ för 0kr! staff_italiamac_fastidioso.gif
ELen till svetsen kostar, tråden och kanske gasen :roll:

HAHA, skulle vara riktigt gött med ett sånt 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker det är kul när folk tillverkar fina hjälpmedel <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

Rexxy skrev:Har man svets och lite överblivet metall liggandes kan man fixa ett motorstativ för 0kr! staff_italiamac_fastidioso.gif
upp till bevis rexxy.. staff_gemini-1.gif
lova att du lägger ut bilder när det är färdigt väntar m. spänning staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

Esso skrev::shock: 1025kr för lite järnskrot, en sån smider man ihop på jobbet (på arbetstid) och får betalt för det! :lol:
kommunanställd/stadsanställd hör jag :roll: Säger samma till dig som till den neutrala Moderatorn.. :roll: lägg upp en tråd på ditt top of the line stöd staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Krångligare än såhär behöver det inte vara. Kostnad för mig själv, 0kr.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Njae... en stor det av finessen är ju att den är vridbar <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har då aldrig behövt meka med en motor upp och ner. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe .. dina byggen är det jag mest tänker på då :wink:

Minns en förgasare som visste vart den satt ... <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur delar man en motor i ett sånt motorstöd..? :roll: då kan man ju lika gärna låta motorn sitta kvar i ramen ..Det på Tradera är ju ett ett mekstöd & dessutom för olika motorer inte ett visnigs fäste såna där fästen har jag i mitt garage för att motorerna skall stå still på hyllan (se 98or å kuli..) å gratis var dom med..
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

dr.novolette skrev:Hur delar man en motor i ett sånt motorstöd..? :roll: då kan man ju lika gärna låta motorn sitta kva i ramen ..Det på Tradera är ju ett ett mekstöd & dessutom för olika motorer inte ett visnigs fäste såna där fästen har jag i mitt garage för att motorerna skall stå still på hyllan (se 98or å kuli..) å gratis var dom med..
]
För att jag inte byggde för att kunna klyva motorn i det motorstativet! :wink:
Klyva motorer gör jag på bänken. Detta stativ byggde jag för att enkelt montera cylindrar när man portar m.m. Samt mixtrar med tändningen och kopplingen.
S_Compakt skrev:Hehe .. dina byggen är det jag mest tänker på då :wink:

Minns en förgasare som visste vart den satt ...
Haha, dum placering av förgasare. :) Sånt man kommer på efterhand. Men jag mekade aldrig upp och ner med den heller! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kommentarer överflödiga.. :offtobed: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säger bara en sak har man mer tid än pengar bygger man ett eller om man har mer pengar än tid så köper man ett mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar