Mopedtur i Hörnefors

Egna filmer och ex. Youtube klipp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Mopedtur i Hörnefors

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var ut igår och körde lite moppe med en kamera på magen....
http://www.youtube.com/watch?v=iUpio39l6qY
Tyvärr så konverterar YouTube klippet så kvaliten blir sämre än originalet. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul film.. och vilken fin Compactmerca i rondellen :D <!-- </EdIndex> --></div>
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D De var en fin rundvandring i Hörnefors man blev sugen på att start upp postis 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är man fartsjuk om jag hela tiden tänkte "gasa på lite så det går fortare" ? :oops: :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevligt! :D själv var jag en sväng till skrike i dag lotsofcoffe måste juh nöta till vårrallymoppen :bike_pedalare: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Är man fartsjuk om jag hela tiden tänkte "gasa på lite så det går fortare" ? :oops: :oops:
Kanske lite! :D Den här filmen går i 30 och är rätt lång <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för titten Esso kul att du tittade förbi.. :) blev riktigt sugen på att komma igång med åkandet nu.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fanken va man blev åksugen av den filmen Jossan, lyckades ju riktigt bra med filmningen 8)

compakten var nog roligare att köra än compaktmersan pälle :diablo: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag och marie var också på väg ut igår men precis när vi skulle åka fick vi främande sen kom det folk som skulle hälsa på hela dan,får låsa dörrn nästa helg så man hinner ut innan nån kommer för bi. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt trevlig film, det måste vara vackert där på sommaren, :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är riktigt fint på sommaren. Får väl ta er på rundvandring till våren/sommaren också.. Ska bara försöka fixa så kvalitén inte försämras på samma sätt då man laddar upp på YouTube. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevlig film, men hur fäste du kameran? <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nymans2013 skrev:Trevlig film, men hur fäste du kameran?
Jag hade nackremmen runt halsen och sen tog jag ett kattkopplel, lindade ett varvrunt objektivet och två varv runt kroppen. Satt förvånansvärt bra. Ska korta nackremmen lite nästa gång.
Här ser du bättre kvaliten på filmningen: http://www.raketsport.com/mopedtur.htm <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skrev i går men datorn hade andra åsikter.
Tack för en trvig åktur i för mig okänd by :roll:
Enda problemet var att jag blev blöt om fötterna. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevlig film...tog själv en moppe tur till matstället på byn här i ORSA...!
Så nu fick jag blodadtand att skruva mera...**L** :lol: på andra ofärdiga mopped projekt som legat å vilat länge!

Men måste först tyvärr laga bilen för besiktningen..gud va tråkigt...suckar... :freakin mad: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar