då man var femton..

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

då man var femton..

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->minns då man va yngre (& lättare :lol: ) så tyckte man mopparna var rätt stora Dakota, Gilera 50 touring, Zundapp ks 50 mfl, men idag då man ser likasinnade "gubbar" (tjejer) i trivselvikt :wink: på, ser ju samma moppar rätt små ut vilket dom ju är, lustigt hur man ändrar världsuppfattning med åldern.. :yoda: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Re: då man var femton..

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:minns då man va yngre (& lättare :lol: ) så tyckte man mopparna var rätt stora Dakota, Gilera 50 touring, Zundapp ks 50 mfl, men idag då man ser likasinnade "gubbar" (tjejer) i trivselvikt :wink: på, ser ju samma moppar rätt små ut vilket dom ju är, lustigt hur man ändrar världsuppfattning med åldern.. :yoda:

Håller fullständigt med zappfan....körde Compact när man var liten...tycket som du att dessa moppar var stor & tunga.
.typ:Dakota, Gilera 50 touring, Zundapp ks 50 mfl

Kör Compact nu med en trivsel vikt på över 100kg...då verkar Compacten väldig väldig väldig liten...
man kan till och med ta den under armen...***L*** :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När jag var 15-16 så körde jag lättviktare 98cc man tyckte den var hög( som att sitta på en järngrind) :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tyckte att Dappe var stora klumpar och tycker det fortfarande. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar