<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer ett par bilder på två raketare jag köpte tillsammans med en rex i helgen.Den blå tjatade farsan till sej så fort jag kom hem med den men-men den finns ju kvar på nära håll iallafall! <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trevliga mopeder! de flesta svåra kåpor verkar sitta kvar också. Lacka inte om dom eller något sådant! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej det blir det inte,du har ju sett en del av mina mopeder o jag gillar dom bäst i slitet originalskick.är dom kladdade o målade innan så är det en annan sak. <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
carl76 skrev:Här kommer ett par bilder på två raketare jag köpte tillsammans med en rex i helgen.Den blå tjatade farsan till sej så fort jag kom hem med den men-men den finns ju kvar på nära håll iallafall!
Såg dem när jag kom hem från Motala, fick köpfrossa, blev lite sugen på Rexen som bruksmoppe och Raketare är aldrig fel, men det var redan försent. (Kanske tur, borde fixa med fruns Monarped.) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till några fina originalare - doktorn älskar dom patienterna mer än andra,
dom är så pålitliga <!-- </EdIndex> --></div>