E-Type

Kenneth.N

E-Type

Inlägg av Kenneth.N »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Håller på att fixa till min gamla e-type till dottern och skulle behöva en framgaffel och en 3 vxl. motor. Är det nån som har grejer över så hör gärna av er. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->i värsta fall kan du montera en suzukigaffel på den Kenneth, börjar bli lite svårt att hitta beg riktiga gafflar till e-typen nu det var en riktigt svag länk på en annars jättetrevlig moppe....men hoppas du hittar bra prylar till den.. :) tur att dottern har en förstående far som fixar fram en *riktig* moppe till henne å ingen tråkig plasthäck.... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en gaffel, men den är så dålig, så det är knappt värt att skicka den, jag köpte den för det satt en fin framskärm på den.

jag kan ta med den till Sundsvallsmarknaden i slutet på Maj, så får du se den om du vill <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dåliga säger alla men dom går att renovera. Dessutom passar delarna från en Tuntori gaffel <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en 3 v motor dock objekt saknar växelkåpan annars tror jag allt finns ge mig ett vettigt bud på den mvh cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Jag har en gaffel, men den är så dålig, så det är knappt värt att skicka den, jag köpte den för det satt en fin framskärm på den.

jag kan ta med den till Sundsvallsmarknaden i slutet på Maj, så får du se den om du vill

Vilken stjärna mefipallina_yahoo.gif staff_gemini-1.gif mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Kenneth.N

Inlägg av Kenneth.N »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Raketaren" suzukigaffeln har jag också funderat på, så vet du av nån ???. men får man tag i en äkta så slår man kanske till beroende på skick förstås. Riktiga moppar ska de va den ena dottern har fått en montana, den andra ska ha e-typen, "fjollmoppar" vägrar dom åka på.
"cobra k" jag har själv ett 3vxl. objekt, tänkte mig en mera komplett motor.
"tompa" jag jobbar den helgen så jag kan inte åka ner dit. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du Tompa ta med dig gaffeln i allafall kan ju va värt å kika på den man vet ju aldrig kan u vara nåt att bygga ihop en gaffel av 2 st har ju själv en jättedålig gaffel till min e-type 75 a projekt 8) du har inte hittat nån fler sm-50 mätare med vit tavla..skulle ju behöva hitta en sån oxå :whistel: du kikar ju en del på marknaderna där nere :wink: så man måste ju passa på å fråga.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tyvärr Kenneth vet ju inte av nån sukagaffel just nu, men får väl hålla ögenen öppna, kan ju dyka upp nån innom räckhåll.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

Raketaren skrev:du Tompa ta med dig gaffeln i allafall kan ju va värt å kika på den man vet ju aldrig kan u vara nåt att bygga ihop en gaffel av 2 st har ju själv en jättedålig gaffel till min e-type 75 a projekt 8) du har inte hittat nån fler sm-50 mätare med vit tavla..skulle ju behöva hitta en sån oxå :whistel: du kikar ju en del på marknaderna där nere :wink: så man måste ju passa på å fråga..
Jo visst kan jag ta med gaffeln, du kan ju frakta den vidare uppåt i landet, så får kenneth se om han vill ha den.

Någon mer hastighetsmätare har jag inte sett, inte ens Christer på CE bil hadde någon med sig :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmm synd :? nåja får ju inte ge upp, bara å leta vidare..skulle ju som bli kronan på verket på sm-50 in.. :wink: får nöja mig med den svarta mätaren så länge :) ja känner du för att ta med gaffeln så ör det kanon 8) jo Kenneth bor ju nästan granne me ö-vik.. :) <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

kolla denna då

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/Hastighetsmatare-puch--auktion_100703_111641273 <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en gaffel men den är bokad av Jim lundberg på classic motor tror jag <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Re: kolla denna då

Inlägg av tompa »

Helt fel, ska vara vit botten och huret,

förstår du väl cobra,

man kan inte montera ucchgrejor på en sachs, kanske går på undapp, har ingen erfarenhet av dom.

fast det hänger en 4 vxl undapp i julgranen :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jo men varvräknaren är ju densamma som till e-type och 1256, men de blir ju ruskigt dyra jämt.. :shock: men just denna räknare måste nog kylas ett tag eftersom den suttit på en uch slider_anon.gif helt rätt tompa det är ju huret med vit tavla som räknas :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar