<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har nu fått hem moppelagret. Har en massa delar som jag inte behöver så dom kommer att säljas. Hör gärna av er om ni behöver nåt så kan jag kolla upp saken. <!-- </EdIndex> --></div>
NRoos skrev:Har nu fått hem moppelagret. Har en massa delar som jag inte behöver så dom kommer att säljas. Hör gärna av er om ni behöver nåt så kan jag kolla upp saken.
Kanske en eller två mätardrivningar, höger montage till 23" hjul <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har redan kollat det och kan inte finna nån. Har visserligen inte sorterat allt än men om jag ser någon så hör jag av mig. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Jag undrar om du har ett chokereglage liggande?
Vill gärna ha ett original då jag renoverar en gammal Compact med Flintamotor.
MVH
Chris <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vill också ha.. har du bromskölda liggandes till framhjul komplett med bromaxel och broms arm?? till monark fullnav....tro jag.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snälla skicka PM så mycket enklare för mig. Och om ni har kort på grejjerna går det mycket snabbare för mig att hitta bland allt bråte. Jag är inte perfekt så jag vet inte vad allt passar till <!-- </EdIndex> --></div>