Udda cykel på auktion
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Udda cykel på auktion
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En udda paketcykel 70-tal på tradera. Hade köpt den om den funnits närmare.
Ett fynd för de som kan hämta:
http://www.tradera.com/Aldre-flakcykel--auktion_100303_112936103 <!-- </EdIndex> --></div>
Ett fynd för de som kan hämta:
http://www.tradera.com/Aldre-flakcykel--auktion_100303_112936103 <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- JanneHagnell
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu ligger den på 400:- men reservationspris är ej uppnått. Någon som har fattat vitsen med att lägga upp en auktion så?
Själva poängen är väl kittlingen att den ropas ut lågt och har man tur bjuder ingen annan (köparens perspektiv) eller så blir det världens hausse och den går för mer än man kunde drömma om (säljarens perspektiv)? Själv hoppar jag i princip ALLTID sådana auktioner!
<!-- </EdIndex> --></div>

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl bara köparens osäkerhet vad den är värd. På detta sett får de se vad folk är beredda att bjuda utan att för det skänka bort den. Nästa gång den läggs ut kommer den säkerligen att följa tidigare bud. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- JanneHagnell
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så istället för att kunna få köpa något så ska man vara en del i nå'n snubbes privata konsumentpanel? Nej, det låter inte lockande för mig, i alla fall... 
Själv brukar jag göra tvärtom: Lägger ut prylen ganska högt först, händer inget dumpar jag priset. Inte sällan har det hänt att auktionen då slutat ÖVER det gamla utropspriset (som ingen var villiga att ge...)!
<!-- </EdIndex> --></div>

Själv brukar jag göra tvärtom: Lägger ut prylen ganska högt först, händer inget dumpar jag priset. Inte sällan har det hänt att auktionen då slutat ÖVER det gamla utropspriset (som ingen var villiga att ge...)!

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: