Novolette Sport - Blöjpilen

Pälle

Novolette Sport - Blöjpilen

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Novolette sport säljes för svärfars räkning. Patinerat bruksskick, bra objekt med omklädd sadel. Div Novolettedelar kan medfölja.

Ej provstartad.

Svårfunnen som någon brukar skriva i sina annonser :lol:

Bild

Uploaded with ImageShack.us

Ej billig. Skicka PM eller ring mig på 070-3933695 <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såld till en gentleman i Södra Sverige.

Men.... innan pengarna finns på kontot kan man inte vara säker. <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får man fråga vad den gick för? <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men faan Pälle, du som gjort affärer med doktorn vet ju att han är ute efter just en sån.,...buää kommer han att säga. :? <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan detta är jävlar inte sant! Har sökt som ett spyk från Skåne till Treriksröset! Som jag skrivit tidigare saknas endast den modellen så är serien komplett! Åsså hade du en.. fyfan va trist! Det var droppen nu lägger jag av.
Hej då allihopa! :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men Doktorn, varför har du aldrig frågat mig?

Vad den gick för? Vet inte om det var dyrt eller billigt men Svärfar var nöjd med de 11 papp han fick.

Sjukt många pengar för en gammal moped som inte ens är komplett eller körbar. Till råga på allt är de helt värdelösa att köra, har provat och man sitter ju som en.... jag vet inte vad. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan nog säga att det var ett bra pris den såldes för med tanke på att
dom finns väldigt sällan till salu.. :lol:
Har en känsla av att doktorn nog hade löst pengafrågan på detta objekt
oavsett skick.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->BILLIGT :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Kan nog säga att det var ett bra pris den såldes för med tanke på att
dom finns väldigt sällan till salu.. :lol:
Har en känsla av att doktorn nog hade löst pengafrågan på detta objekt
oavsett skick.. :D
Bra pris för vem? Köpare eller säljare :lol:

Jaja, det råder ingen brist på dom häruppe 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

Pälle skrev:Men Doktorn, varför har du aldrig frågat mig?

Vad den gick för? Vet inte om det var dyrt eller billigt men Svärfar var nöjd med de 11 papp han fick.

Sjukt många pengar för en gammal moped som inte ens är komplett eller körbar. Till råga på allt är de helt värdelösa att köra, har provat och man sitter ju som en.... jag vet inte vad.
Det där är ungefär vad jag kan tänka mig att köpa bil för... :shock: :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Novolette sport är en 25-30000:- moppe <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Svårt att prata om värde , snarare rätt köpare <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vadå rätt köpare - är det inte rätt köpare som kan betala det säljaren begär, det är väl det som är värdet :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

dr.novolette skrev:Fan detta är jävlar inte sant! Har sökt som ett spyk från Skåne till Treriksröset! Som jag skrivit tidigare saknas endast den modellen så är serien komplett! Åsså hade du en.. fyfan va trist! Det var droppen nu lägger jag av.
Hej då allihopa! :cry:

Upp me lädret Doktorn. mefipallina_yahoo.gif

http://www.blocket.se/vasternorrland/Husqvarna_sport_blojpil_55_27858038.htm?ca=4&w=1 <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Grannen skrev:Vadå rätt köpare - är det inte rätt köpare som kan betala det säljaren begär, det är väl det som är värdet :roll:
Menar bara att: Värdet bestämmer alltid köparen ej säljaren <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar