Husqvarna Flinta motor 2vxl fot

coaster

Husqvarna Flinta motor 2vxl fot

Inlägg av coaster »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som rubriken lyder. En fungerande, upplackad flintamotor till salu. Startar och går fint, skulle behöva en tändjustering. Cylinder kontrollerad och pluggen i insuget sitter kvar. Komplett med förgasare och komplett avgassystem, har även en expansionskammare gjord i rostfritt som skall vara avstämd efter husqvarnas trimningsguide steg3.

Pris 3 tusen svenska kronor, kontakt via pm innan telefon nr skickas ut.
Finns i Tierp men kan skickas med bussgods enligt ö.k. / Jesper <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->offtopic Förlåt om jag undrar men vilka delar i en flintamotor är gjorda i guld??? <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:offtopic Förlåt om jag undrar men vilka delar i en flintamotor är gjorda i guld???
Det är väl Expantionskammaren, :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->flinta hmm..hur många reprodelar säljs nytt till en sån motor tex. cylinder topp inälvor mm. :roll: typ inget eller.. kanske en p-sats, en kolv samt förgasare så dom motorerna/delarna blir väl snart värda sin vikt i guld va :wink: för ingen börjar väl tillverka reservdelar till en motor som bara fanns i sweden. inte så stor marknad som pukkar surdappar saxar minsann... <!-- </EdIndex> --></div>
coaster

Inlägg av coaster »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har just köpt mopeden som ett objekt och skall stoppa i en annan motor, har ingenting att utgå ifrån. Är priset för dyrt så går det ju alltid att pruta.. Jag vet inte, men kollar man i kring på blocket och andra annons sidor tas det ju bra betalt. <!-- </EdIndex> --></div>
-badass-

Inlägg av -badass- »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du har pm... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar