<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Några få moppe-entusiaster körde dit... Regn vägen dit & vägen hem..,men vi fick i oss kaffe/macka & en hamburgare innan hemfärd (inte så lång restid, men roligare när solen skiner..) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säg gärna till om ni ska dit. Jag har ett stag som är hans som har varit på behandling hos Danod och så vill jag ju såklart se hans samling. Har varit dit en gång förrut å då hade jag solsting och visste inte vad en moppe va <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet inte riktigt om man far dit, tycker det är lite "Tomtevarning" på den där mannen, mycke grejor javisst, nu ska han väl satsa på att bara ha moppar med Limpa kvar i samlingen...
Toket som kör DBS sporten har anmält oss till Oktoberkåsan 30 okt , ska ni dit?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä P-O är bra att göra me. Han måste ju utveckla sin samling förstår du .
Oktoberkåsan vore jäkligt skoj. Tänkte åka på de förra året med min compact men jag blev less på den då växlarna jävlades så jag sålde den. I år kanske man ska bygga ihop Casalen med 110cc eller om man bara ska trimma upp apollon till 60cc. <!-- </EdIndex> --></div>