saknade delar till min Kärnan (express radexi)

dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

saknade delar till min Kärnan (express radexi)

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här kommer lite bilder på prylar som saknas på min Kärnan moped
leta i gömmorna.. rätt som det är finns det ngt där.. :shock: Hittade faktiskt nos kedjesträckare på tradera å dom e unika för just denna mopedmodell så nog finns det prylar det gäller bara att hitta dom :wink:

sadel vet inte om denna på bilden är original för jag har sett dom med vanlig cykelsadel/gummisadel samt lika som denna.. Bild

Uploaded with ImageShack.us

soppa kran..
Bild

tanklock som ni ser är det ganska likt ett monark lock men har en pressning runt kanten..
Bild

vxl handtag
Bild

rätta sortens verktygsfack..(har ett liknande men mitt är rakt)

Bild

Bild

kedjeskydd..eller kjedjeskydd som alabamamannen gillar att man kallar det :wink:
Bild

baklykta..
Bild

stödet är lite mysko..består av ett rör med en tryckfjäder inuti å en kula som gör att det blir klicklägen i nedfällt/uppfällt läge
Bild

sist men inte minst två kåpor över fuggen på varsin sida om ramen samt ett bärhandtag..

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
MrRapp

Tanklock...

Inlägg av MrRapp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->...kan jag ha ett. Kromat. Vad är det för mått på hålet i tanken? Inte omöjligt att jag har ett gashandtag ligger. Jag kollar när jag kommer till klubben nästa gång. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar