Handlat av?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
vihan

Handlat av?

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej jag har kollat runt på ebay och hittat denna sidan : http://www.racing50.com/

Där säljs mycket delar till 5 och 6 växlade sachsar och jag undrar ifall någon har erfarenhet av honom eller har hört något om honom ser sidan seriös ut?

Är lite osäker men kan inte hitta något annat ställe där de säljer rakskurna kopplingsdrev till 6 växlad sachs :/

mvh victor <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen med några synpunkter? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kolla På delta Racing :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmm googlade och det kom upp flera deltaracing du har ingen länk :P?

mvh victor <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror att Alf-johan syftar på delta racing som ligger i Skogstorp utanför Falkenberg.Han gjorde ett kanon jobb när jag hade bekymmer med min KTM 250 :lol: här är länken iallafall.
http://shop.textalk.se/se/shopwindow.php?id=9469&shopwindow=1115202 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp :D Du kan också ta kontakt med Christer på classic50mx.com
dom renoverar mycket 50cc crossar med såna motorer :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Berglund

Inlägg av Berglund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->www.sachsparts.se <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för alla länkar.

Tyckte att det var riktigt billigt på den sidan jag själv länkade till men vet ej om jag litar på honom då jag mailade utan ha fått något svar.

De tog bara 63€ för kopplingsdrev som var rakskurna och 100kr för lameller.

Någon som råkar ut för oseriösa sidor?

mvh victor :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar