<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är vi trött på att inte ha något utrymme så vi kommer att lämna Hörnefors. Pappren är påskrivna, men besiktning återstår så det är med 99,9% säkerhet jag kan säga att flytten blir av.
EUREKA! 360 kvadratmeter bara för mopeder
Utsikt från verandan. Hästhagarna och halva älven ingår i köpet.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->instämmer med alla övriga spontana komentarer, kanonställe.. med underbar utsikt inbakat, väntar med spänning på moppemuset.. riktigt avis på den stora fina ladugården.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fint ställe Men vad skall man med halva älven till, ja fiska förståss. Hoppar ni hittar tomtrören där ute på botten
Men en crossbana i slänten mot älven är inte fel.
Men lycka till med affären. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det Göta älv?
Att döma av hur fint och vackert det ser ut måste det vara det.
Det blir ju bra att vi får närmare till varandra!
Grattis!
Har ni sålt Sundelins.....? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Raketsport"]Nu är vi trött på att inte ha något utrymme så vi kommer att lämna Hörnefors. Pappren är påskrivna, men besiktning återstår så det är med 99,9% säkerhet jag kan säga att flytten blir av.
EUREKA! 360 kvadratmeter bara för mopeder
Grattis! Det påminner faktiskt lite om mitt place men mindre <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he misstänker att ditt sjukhus hyser flera patienter oxå så det räknas väl som regionssjukhus och sådana är väl oftast större..kan tro att du har en ansenlig mängd inlagda patienter vid det här laget goa doktorn.. lär väl va både två och fyrhjuliga mitt krypin räknas ju bara som mindre sjukstuga <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...