<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får man fråga, vad du ska ha det till ? Jag har bägge delarna till min flaka, men har aldrig behövt använda dom <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska väl sitta en plåtbit på ramen tycker polisen vissa poliser tror inte att det finns flakmopeder men 1189 har funnits så därför söker jag en med ljus o lykta <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om någon kan fixa rostfria plåtar som är liknande storlek som orginal så går det att gravrera det svarta i en lasermaskin.
(Jag råkar ha en sån maskin på jobbet )
Men stansningen av nummret som står under får man väl fixa med hammare och sifferstansar.
Vad är det för nummer föresten?
Det är ju inte ramnummer och inte typnummer. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker det låter konstigt att Polisen kräver monteringsnummer. Det finns ju inte ens på typintyget.
På intygen står det bara ram och motornummer samt ordningsnummer som i ditt fall är: VoV 1189. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är igång och provar lite!
Har nog snart färdigt programm så att jag kan tillverka nya skyltar i eloxerad aluminium och rostfri plåt.
Kommer bilder när det är klart. <!-- </EdIndex> --></div>
Tycker nog att den i rostfritt blev bäst om man jämför med orginal.
Ska nog prova att glasblästra plåten istället för att putsa på den.
Den ska vara matt och inte blank.
Får ändra lite på typsnittet också så det stämmer bättre med orginal.
Kan tänka mig att tillverka några extra om någon är intresserad!
Går få med valfritt (motiv). <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker också att den rostfria liknar originalet bäst ev dom 3.
är intresserad av en typskylt till 1252 compacten omd du kör fram ett gäng sådana <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->thankyou_blue Vilket bra initiativ! Den rostfria blev klart bäst. Jag är också intresserad, skulle vara snyggt att ha på 1294 o 1250-1 mopparna. <!-- </EdIndex> --></div>