trim till ILO g50 piano köpes

nike69

trim till ILO g50 piano köpes

Inlägg av nike69 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag önskar köpa trim till min piano. förgasare,cylinder,kolv och topp av intresse / Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Pet3r

Inlägg av Pet3r »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det skall gå helt okej att montera en fläktkyld puchcylinder på de, 54cc (katalog 60). Samt en bing17. Måste slipa upp vevhuset lite före. Kan ha fel <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska det trimmas rejält eller bara lite?

Pet3: uch cylle :lol: :lol: Den ska passa rakt på tror jag, för jag har mätt på puch cyllar och dem har vart 44mm :wink: samma som ilo :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Tobbe-38

Inlägg av Tobbe-38 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ilogurra skrev:Ska det trimmas rejält eller bara lite?

Pet3: uch cylle :lol: :lol: Den ska passa rakt på tror jag, för jag har mätt på puch cyllar och dem har vart 44mm :wink: samma som ilo :wink:

exakt gurra :lol:, ilo, puch och sucks har samma foder kanske ngn hundra dels skillnad :shock:

om man nu inte tar maxi och monza cyllarna da :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
nike69

Inlägg av nike69 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag vill att den ska gå bra :)
Om den gör 55km/h och är stark så vore det ju underbart.. <!-- </EdIndex> --></div>
Pet3r

Inlägg av Pet3r »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->klart den gör! men.. hmm pinnbultshålen i cylindern å toppen måste slipas upp större annars är det bara att :car: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar