Arnes Volvo 740..

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Arnes Volvo 740..

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo/article7440771.ab

man blir som lite imponerad ändå.. :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är volvo, så man blir inte imponerad, man visste att de skulle gå :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser absolut inte ut att ha rullat så långt!

Min 740 (88:a) slår snart om till 30000 mil, och ser värre ut än den där. :) <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grymt!

Ska nog sluta vara orolig för några mil på mätaren på Golfen... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vill inte komma å försöka vara "värst" men.. En gammal polare till mej köpte i början av 90- talet en gammal arlanda-taxi. En MB 240 diesel i limousin utförande. Den hade gått 65 000 mil så bilen blev hans för en spottstyver. Träffade honom senast i våras,(han bor granne med mina föräldrar) å han har fortfarande kvar mercan. Den hade då gått 122 000 mil- samma motor orenoverad. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Volvo

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej på er tivlar inte på milen....jobbat på Volvo å servat Volvos den som hadde gått längst under min tid där var en 745:a som gått 76.000 mil. :!:

Bilen var sliten....i karosen mm. Motorn gick klock rent...tillägas ska att ägaren bytt motor olja varje 2000 mil,,,, :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar