<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->släng på hjul, motor o lampor i ett skick som man bara kan få i ett träsk samt klarlacka allt så har du en riktigt fin ''rat''.... <!-- </EdIndex> --></div>
Levve skrev:Nånting att bita i.. Vad ska du göra med den? Bra ratbike objekt!
Har kapat upp ramen och bredar den bak för att få i kraftigare hjul med bättre bromsar.
Motor lutar det åt att det hamnar Yamaha på den här med.
Självklart ska jag behålla skicket på den som den är tanken var ju som ny inv. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Plungerfjädringen tillsammans med det där bakhjulet och den djupa skärmen ser ruskigt brutalt ut! Skall du göra likadant framtill, skivbroms eller en jättetrumma hade ju varit grymt häftigt, eller blir det original? <!-- </EdIndex> --></div>
Lolalola skrev:Plungerfjädringen tillsammans med det där bakhjulet och den djupa skärmen ser ruskigt brutalt ut! Skall du göra likadant framtill, skivbroms eller en jättetrumma hade ju varit grymt häftigt, eller blir det original?
Ifram vet jag inte vad det blir än.
Håller på och klurar på hur jag ska bredda framgaffel så det syns minst att det är ändrat.
Lyckas jag lösa det blir nog Puch 17"fälg i fram (har 18"Yamaha i bak). <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Du ska ha stor eloge för att du räddar ett skogslik.
Har fastnat lite för hopplösa objekt.
Är dom i det här skicket behöver man inte hålla så hårt på att göra den orginal tycker jag. <!-- </EdIndex> --></div>