Monark 50s Fina Herrcykel

Tips, frågor och allmänt snack.
monark 50s

Monark 50s Fina Herrcykel

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild
Monark såklart :!: :lol: mistick_yes.gif
Som jag fick med när jag köpte en lekstuga till barnen, för en hundring extra :shock: kunde ju inte låta bli :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den var riktigt fin! En hundring är ju fantastiskt billigt, för en cykel som nästan aldrig går sönder. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
monark 50s

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack! Ja det var ruggigt billigt tycker jag! Den är i kalas-skick enligt mig, alla dekaler sitter kvar o så, 2-vxl navet funkar oxå klockrent :D <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med Raketsport en sån cykel har en riktigt lång livslängd, inte som dagens cyklar som håller ca 5 år

Svensk kvalitet är bäst[/u] <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förresten om det är en Special Lyx som jag tror att det är så är det inte original trampor på den, inte så viktigt kanske

PS. Vad är det för däck på den Trelleborg? <!-- </EdIndex> --></div>
monark 50s

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Halloj Cykeltokar! slider_help2.gif Kan nån lägga upp en bild på en gammal industri 3 hjuling som man styr med flaket! alltså 2 hjul fram o 1 bak! (typ Christiania lådcykel) Ska renovera 2 sådana nu och vill se hur snygga dom ska vara! den ena är blåmetallic från början.

tack på förhand! <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar