<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm .. blir EXAKT som min , men jag har lite svårt att välja styre , man sitter så högt så med ett lågt styre blir det jobbigt ..
Störande också att mina fina fotplattor inte får plats tack vare fuggen
Svårt att hitta drev , blir nog att köpa ett drevämne ifrån VRM , finns 30 kugg ... 15/30 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ahh ... läste hans setup .. själv har man ju bara en 20mm förgasare
Conrad, jag kommer att ha den till Mellsta , ang knackningen så det var kopplingen som hade släppt . Pekka fixade det med några punktsvetsar ... Så dyker jag inte upp så står jag någonstans på vägen upp
alf-johan skrev:Med risk att bli terrad av Tompa Den är jävligt fin
Hehe .. jo den var riktigt fin .. fn att man har en sån dussin moped , sett 2 st Golden med EKF gått på tradera senaste tiden. en begärde dom 27 för den andra 23 !!!!
Blackline en fråga: har du förstärkt din ram ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men har du använt främre motorfästet där orginalmotorns cylinder sitter fast ser inte ut så på bilden?! <!-- </EdIndex> --></div>
Blackline skrev:Men har du använt främre motorfästet där orginalmotorns cylinder sitter fast ser inte ut så på bilden?!
Nej , skulle bara ut på en liten testtur (1 km).. den ska förstärkas och fästas även där fram , tänkte att lacken går åt h-vete där iallafall
Den gick iallafall som fn .. ska dock ha ett större munstycke .. med choke gick den bäst <!-- </EdIndex> --></div>