<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu drar det ihop sig till Mellsta träffen
jag kommer dit redan på Torsdag
ni som vill kan komma till Camp Hopeless
mittemot stuga 2 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åker dit redan på onsdag, kom gärna ned till Kannjacklägret till höger från receptionen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi kommer på torsdag kväll fyra stycken från metropolen Skuttunge!
Vi kommer att bo i Kvarnsvedens OK:s klubbstuga, ett stenkast från Mellstaparken.
Ta gärna en sväng förbi. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi kommer ett gäng ifrån bluesmookers(timrå-sundsvall)+vmk50cc(norrahälsingland) på torsdagkväll efter 30-35mil på moppesadel.bor i stuga & militärtält
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->smeangels samma plats som förra året, kommer på torsdag em välkomna ska ni vara hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åker upp med min gamla lumparpolare på fredag morgon från Mariestad/Karlsborg vi har inte festat ihop sen -87 det är på tiden nu!!!!!!
Hoppas bli väl emottagna (gul v40 och på släpet:cykelslangsgrön stockis och jag tror han tar sitt hemmabygge) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har ganska nyligen flyttat till Borlänge, åker kanske förbi en sväng och tittar dock ingen mopedåkning då jag inte har något garage att ha mopederna i.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blev ju inte nån resa till mellsta i år heller eftersom vi blev för få kvar å kunde inte få med husvagnen och mopparna samtidigt är för kostsamt att ta två bilar på bara två kvarvarande personer...å hyra stuga nu var ju försent nåja blir ett nytt försök nästa år.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ta bilen till sundsvall åk sedan moppe med oss tror att det finns plats i militärtältet eller ta med eget tält.Vi åker tidigt tidigt på torsdag morgon.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tyvärr omöjligt eftersom jag jobbar hade ju bara lyckats få fredagen ledig, men tack ändå för en trevlig inbjudan.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...