RAKETRALLY 3 oktober

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

RAKETRALLY 3 oktober

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så var det dags för ett RAKETRALLY, en träff för veteranmopeder.
Mer info nedanför rallyplanschen.
Bild

P.g.a flytten är rallyt lite "enklare" än det brukar.

Samling: 11.00, Start: 11.30.
Starten avgår från: Motorstadion, Pengfors Vännäs. Karta: http://kartor.eniro.se/m/Id3M4
Vi kör oavsett väder.
Ingen startavgift. I år tar vi med oss eget fika eller grillkorv.

Rallyt avslutas med "Ättestupan" hos Raketsport - det ultimata testet på din mopeds backtagningsförmåga. Helt frivilligt om du vill köra, men garanterat underhållande att titta på. Vi bjuder på kaffe och kaka efter rallyt.

kontakt@raketsport.com

Hör gärna av er om ni tänkt komma så vi vet hur många vi ska invänta till starten. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror att jag kommer. Har alltid velat undersöka erat museum. Får man ha reservdels försäljning på platsen? :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle vara jättekul om du kom!
Du har pm! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vist är det härligt att bo nära en motorstadion, låter maffigt också, ta ett varv på crossbanan före start, Lycka till 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Synd att det här landet ska vara så j-a avlångt hate-wall.gif
Skulle jättegärna vara med på erat raketrally
men enligt eniro är det 8 timmar enkel resa med bil
Så jag får nog avstå :blush: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Samma här jag hade visst 10 timmar enkel resa :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nästa år kommer RaketRallyt att bli tvådagars i augusti och går allt som det ska så kommer det att bli marknad också, då kanske det "löna" sig lite bättre att komma för er med längre körsträcka. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Nästa år kommer RaketRallyt att bli tvådagars i augusti och går allt som det ska så kommer det att bli marknad också, då kanske det "löna" sig lite bättre att komma för er med längre körsträcka.
Så då är det Veckan efter Mellsta som vi ska boka in i mygglandet? eller :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu kan ni ju bli lite förvånade men vi har absolut inga mygg här, vet inte varför men vi har bara sett en utmagrad död stackare sen vi flyttat hit.

Vi är i full gång med planeringen inför nästa år, är det så att slutet av augusti passar fler än att ha det i början? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I slutet av augusti är det väl Classic car week i rättvik? Man blir lite less på att se alla bilar men marknaden i slutet är en rolig vandring med mycket snåla och snälla försäljare :D <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NRoos skrev:I slutet av augusti är det väl Classic car week i rättvik? Man blir lite less på att se alla bilar men marknaden i slutet är en rolig vandring med mycket snåla och snälla försäljare :D
Classic car är alltid vecka 31, altså i slutet av Juli/början av Augusti <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej fel av mig :? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar