<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det min daror som fått nåt tuppjuck? forumindex ser normalt ut men sen då man klickar på "ämne" komprimeras det ihop ett snäpp, likadant då man ska svara på ett ämne
ska väl sägas att på andra forum funkar bra... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Upplever samma problem på min hemmadator = 14" skärm. På jobbet ingent konstigt alls = 17" widescreen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta kan bero på att bilderna i Ämnen är större än eran dataskärm... Vi kanske måste sluta med 800'as bredd på uppladdningarna? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror jag har hittat problemet. Forumet är inställt på "Aktivera GZip Kompression". Ska ta redan vad mer om detta innan jag ändrar inställningar.
Gzip gör att sidorna går snabbar att läsa för datorn och om jag tar bort det kommer forumet att börja verka långsammare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur många har problem??
Jag har inga problem alls, men ska kolla på support om det är uppdateringar på g som stör funktionen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Enda gången jag märker skillnad är om nån har lagt in en jättestor bild
och ibland om nån har skrivit femtioelva ord på samma rad
då får jag skrolla lite i sidledes
Men det finns väl nånstans i Webbläsaren att bocka i så den anpassar bilder och text till skärmen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så fort man ska skriva nåt så ändras skärmen till pytteliten text och komprimerade rader.
lite jobbigt när man har lite större skärm, att se sidan uppe i vänstra hörnet bara <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojdå! Det var inte bra alls. Har ni Internet Explorer som webbläsare?
Ni som inte har problem vilken webbläsare har ni?
(Andra forum har inte samma leverantör som vi även om det kanske ser likadant ut.) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kan vara så att det är automatisk uppdatering av webbläsaren som ställer till problemet. Vad har du på jobbet? <!-- </EdIndex> --></div>