Teststart av projekt: R som i RACER

Egna filmer och ex. Youtube klipp
Nymans2013

Teststart av projekt: R som i RACER

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.youtube.com/watch?v=ex0q_rc0S5o

En teststart av mitt senaste bygge. Bara dom där sista minuterna innan jag låser dörren och åker hem för dagen.

Kommer lägga upp en projekttråd snart så ni kan se hur det har gått från rishög till en rå maskin.

Inspirationen till hur moppen byggs om hämtas från en Kenneth & The Knutters låt: http://www.youtube.com/watch?v=G1tTmRUyuOc som jag lyssnade väldigt mycket på när jag hade min första Puch. Samtidigt är detta tillfället då jag gör allt jag inte ville göra med den ovanliga Montana GL som jag hade innan. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Demmo

Inlägg av Demmo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den låter vass! Det ska bli kul att följa Melvin! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter som det ska låta...ha kvar den tills CC nästa år =) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Demmo

Inlägg av Demmo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, eller iaf CMU rallyt.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tanken är att den ska behållas så länge jag får behålla min garageplats. Vass lär den vara, finns ju lite fina delar i receptet. Men högst prioriterat är ändå väghållningen. Som enligt uträkning såväl som rulltester i nerförsbacke verkar vara av första klass.

Calmar Classic är ju ett måste vilken moppe som änså fungerar för tillfället.

Likaväl är CMUs unionsrally, hoppas bara min chef inte gör samma tabbe som iår och schemalägger mig på den dagen. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Custom build är mycket roligare alla gånger....kommer nog bli skoj o ställa ut på CC med våra galna byggen....så får du ju återse pagstan i lite udda verison ist =) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Skriv svar