frånåkt

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Kalle

frånåkt

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är man snäll o köper en moppe till sambon så svarar hon med att åka ifrån mig, nog dags att trimma min ilo. :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tja vad säger man, kvinnor.... :D
Men allvarligt talat så är det väl hon som skulle ha Ilo:n, det är väl en rent feminin motor, eller ? :wink: Du får skaffa dig nåt mer "macho" som tex Sachs eller....Sachs 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Kalle

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->*s* kanske det. har köpt en ny kolv nu så jag ska ut i garaget o fila lite så får man väl se vad resultatet blir <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur går det med filningen?
Har fått ta tillbaka lite av det jag sa om feminin ILO.... Dom kan röra på sig riktigt bra har jag märkt, lägesrapport? <!-- </EdIndex> --></div>
Kalle

ILO

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick tag på en ostrypt cylinder så jag filade inte på kolven, men jag har inte hunnit provköra så mycket, blir nog lite fix med munstycke.
Men det lilla jag hann köra innan den frusna nederbörden började falla så tyckte jag den blev starkare och lite snabbare. <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag hade för länge sen en trimcylle till ilo
o den gick inte sämre än min sachs med 60 cc :D
påjag tror jag hade något mer i toppfart med
sachsen men ilon var betydligt starkare :twisted:
vid ett tillfälle så drog ilon en hövagn lastad med
både folk o hö :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Kalle

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det bådar ju gott för sommarens moppesemster. <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kommer ALDRIG att erkänna att en Monarscoot med ILO-motor drog min Sköka, never in my footstep, aldrig!!
Inte ens om ni drog mig genom alla helvetets kval och eldar, sådetså! <!-- </EdIndex> --></div>
Kalle

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sanningen är hård i bland :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar