<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hittade äntligen denna bild som vi tog i Eckerö . Åland. tyvär bara en bild vilket monster till skoter plats för minst fyra pers ! men välte den behövdes det minst fem pers för att lyfta upp den igen enligt ägaren, det jag kommer ihåg var två jätte-toppar som syntes framför styret, drevs av ett gummihjul med långa spik i , möjligen var den avsedd för postutkörning på isen
Kanske någonting för Dr.novolette
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo den var minst sagt rekorderlig..å skulle säkerligen passa hos mig
Har faktiskt själv haft ett djäkligt mysko snöfordon tyvärr var det förr när jag led av platsbrist. Så den byttes bort
Hittade den på soptippen på den tiden man kunde fynda där..
Det var en Java 350cc med skida fram å ramen ombyggd till en bandtunnel av rör. jag hade nog försökt behålla den om det inte vore för att den var så okomplett. Den saknade hela boggin & den hemmagjorda mattan. sen vägde den ju en sisådär 500kg å gick inte att putta precis. Så efter att ha kånkat på fanskapet mellan diverse nödbodor (gunställning med pressening mm.) Så lessnade jag men den hamnade hos en samlare som inte säljer ngt. Så man kanske byter tillbaka ngn gång..
Förresten killen som jag bytte bort den farkosten med hade en sån där snöped som caddylasse. Dock pajade bandet ganska omgående det gjorde det även min andra kompis snöped. Dom måste vara rätt känsliga att köra på packat med.. <!-- </EdIndex> --></div>